N namba969 Well-Known Member Joined Apr 28, 2007 Messages 156 Dec 7, 2009 #1 Hey guys, I remember people talking about making cowls for the JAE's a while back. Does anyone actually make and sell them? Pics? Thanks Andrew Grenier
Hey guys, I remember people talking about making cowls for the JAE's a while back. Does anyone actually make and sell them? Pics? Thanks Andrew Grenier
Tony Newland Well-Known Member Joined Nov 20, 2009 Messages 147 Dec 7, 2009 #2 I would also be interested in one Last edited by a moderator: Dec 7, 2009
larcor69 Well-Known Member Supporting Member Joined Apr 13, 2006 Messages 2,082 Dec 7, 2009 #3 Terminator, aka Terry kelly was suppose to make some, I am waiting for mine, get with him, dont know how many he was going to make?
Terminator, aka Terry kelly was suppose to make some, I am waiting for mine, get with him, dont know how many he was going to make?
HOTWATER Well-Known Member Joined Jan 14, 2008 Messages 1,821 Dec 7, 2009 #4 larcor69 said: Terminator, aka Terry kelly was suppose to make some, I am waiting for mine, get with him, dont know how many he was going to make? [/quote I would also be interested... -Kent Click to expand...
larcor69 said: Terminator, aka Terry kelly was suppose to make some, I am waiting for mine, get with him, dont know how many he was going to make? [/quote I would also be interested... -Kent Click to expand...